Regulamin Kolportażu

Regulamin ten ma na celu określenie standardów i zasad dotyczących profesjonalnego kolportażu materiałów reklamowych oraz informacyjnych. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości usług, co przekłada się na efektywność oraz satysfakcję naszych klientów. W ramach realizacji zleceń, kolportaż uznawany jest za przeprowadzony prawidłowo, jeśli liczba dostarczeń wynosi co najmniej 97% w odniesieniu do planowanej liczby z pominięciem niedostarczeń .. Takie podejście zapewnia, że nasze działania są zarówno rzetelne, jak i zgodne z przyjętymi normami branżowymi.”

Regulamin Kolportażu

Regulamin Kolportażu Ulotek


1. Postanowienia Ogólne

   - Niniejszy regulamin określa zasady kolportażu ulotek świadczonego przez spółkę Świat Ulotek .

   - Kolportaż ulotek odbywa się zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz wymaganiami klienta.


2. Informacja o Kolportażu

   - W dniu rozpoczęcia kolportażu, klient otrzyma SMS startowy z informacją o rozpoczęciu dystrybucji oraz ogólna mapka rejonu kolportażu

   - Po zakończeniu kolportażu, klient otrzyma SMS końcowy, w którym znajdą się informacje o zakończeniu akcji oraz lista ewentualnych niedostarczeń.


3. Kontrola Jakości

   - Na życzenie klienta istnieje możliwość wspólnego przeprowadzenia kontroli jakości wykonanych usług.

   - Klient powinien zgłosić chęć przeprowadzenia kontroli z wyprzedzeniem, aby ustalić dogodny termin.


4. Utylizacja Ulotek

   - Ulotki, które pozostaną po zakończeniu kolportażu, będą podlegały utylizacji.

   - Klient ma prawo do zwrotu niewykorzystanych ulotek na swoje życzenie. W takim przypadku, zwrot musi być zgłoszony w terminie najpóźniej trzech dni po zakończeniu kolportażu.


5.Postanowienia Końcowe

   - Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji i obowiązuje do odwołania.

   - Wszelkie zmiany w regulaminie będą komunikowane klientom.


Reklamacja


1. Reklamacje dotyczące kolportażu będą rozpatrywane na zasadzie wspólnego przeprowadzenia kontroli w danym rejonie, w którym miały miejsce zastrzeżenia.

  

2. W przypadku uznania reklamacji, kolportaż zostanie powtórzony na koszt firmy. 


3. Dodatkowo, w sytuacji uznania reklamacji, firma zwróci koszty poniesione za druk ulotki.


4. Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie , w terminie 2 dni od daty kolportażu.


5. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 2  dni od daty zgłoszenia.