Regulamin ten ma na celu określenie standardów i zasad dotyczących profesjonalnego kolportażu materiałów reklamowych oraz informacyjnych. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości usług, co przekłada się na efektywność oraz satysfakcję naszych klientów. W ramach realizacji zleceń, kolportaż uznawany jest za przeprowadzony prawidłowo, jeśli liczba dostarczeń wynosi co najmniej 97% w odniesieniu do planowanej liczby z pominięciem niedostarczeń .. Takie podejście zapewnia, że nasze działania są zarówno rzetelne, jak i zgodne z przyjętymi normami branżowymi.”
Regulamin Kolportażu Ulotek
1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady kolportażu ulotek świadczonego przez spółkę Świat Ulotek .
- Kolportaż ulotek odbywa się zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz wymaganiami klienta.
2. Informacja o Kolportażu
- W dniu rozpoczęcia kolportażu, klient otrzyma SMS startowy z informacją o rozpoczęciu dystrybucji oraz ogólna mapka rejonu kolportażu
- Po zakończeniu kolportażu, klient otrzyma SMS końcowy, w którym znajdą się informacje o zakończeniu akcji oraz lista ewentualnych niedostarczeń.
3. Kontrola Jakości
- Na życzenie klienta istnieje możliwość wspólnego przeprowadzenia kontroli jakości wykonanych usług.
- Klient powinien zgłosić chęć przeprowadzenia kontroli z wyprzedzeniem, aby ustalić dogodny termin.
4. Utylizacja Ulotek
- Ulotki, które pozostaną po zakończeniu kolportażu, będą podlegały utylizacji.
- Klient ma prawo do zwrotu niewykorzystanych ulotek na swoje życzenie. W takim przypadku, zwrot musi być zgłoszony w terminie najpóźniej trzech dni po zakończeniu kolportażu.
5.Postanowienia Końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji i obowiązuje do odwołania.
- Wszelkie zmiany w regulaminie będą komunikowane klientom.
Reklamacja
1. Reklamacje dotyczące kolportażu będą rozpatrywane na zasadzie wspólnego przeprowadzenia kontroli w danym rejonie, w którym miały miejsce zastrzeżenia.
2. W przypadku uznania reklamacji, kolportaż zostanie powtórzony na koszt firmy.
3. Dodatkowo, w sytuacji uznania reklamacji, firma zwróci koszty poniesione za druk ulotki.
4. Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie , w terminie 2 dni od daty kolportażu.
5. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia.